1. Հավատացեք Նրա մարգարեներին
  • Subscribe to RSS

Վերադառնալ բլոգ

027. Ծննդոց 27

Այս պատմությունը, ինչպես ոչ մեկը Սուրբ գրքում, ցուցադրում է սերունդների մեղքերի ողբերգական հետևանքները: Ռեբեկայի սխեման հիշեցնում է Սարրայի սխեման, ով ներգրավեց Հագարին (Ծննդոց 16.1-5): Երկու կանայքն էլ մտադիր էին «օգնել Աստծուն» կատարելու Իր խոստումը: Ռեբեկան իրականցրեց իր սկեսուրի մեղքերը հաջորդ սերունդներում: Հակոբի սուտը՝ իր ինքնության մասին չի տարբերվում իր հայրերի և պապերի ստից՝ իրենց կանանց ինքնության մասին: Բոլոր երեք տղամարդիկ արդարացնում էին իրենց ստերը, որպես անհրաժեշտություն Աստծո խոստման կատարման համար: Իրականում նրանց ստերը բացահայտում են վախկոտությունը և անվստահությունն Աստծուն: Հաջորդ սերունդների հատկանիշներն այս պատմության մեջ ներառում է հովանավորչություն, ամուսնական տարաձայնություններ, եղբայրների և քույրերի մրցակցություն, նախանձ և ատելություն: Նաև մահափորձի թեմաները, երկար տարիներով ապրած ընտանիքի բաժանումը և վերջնական հաշտեցումը ընդգրկում է Հակոբից առաջ և հետո սերունդները:

Այս պատմությունը մեզ կոչ է անում ազդել մեր սեփական ընտանիքների վրա: Ի՞նչ հատկություններ, ի՞նչ ընտանեկան մեղքեր, ի՞նչ սովորություններ և միտումներ ունենք ժառանգած մեր ծնողներից և նախնիններից: Նման իրազեկությունը չի նվազեցնում մեր անձնական պատասխանատվությունը, բայց այն սրում է մեր ուշադրությունը, թե ինչպես և որտեղ է մեզ անհրաժեշտ Աստծո շնորհքը՝ դիմակայելու սատանայի հարձակումներին:

Դուգլաս Թիլսթրա

Արտաքին առաջնորդության և կրթության տնօրեն,

Հարավային ադվենտիստական Համալսարան

This story, like none other in Scripture, displays the tragic results of generational sins.  Rebecca’s scheme is reminiscent of Sarah’s scheme involving Hagar (Genesis 16:1-5).  Both women intend to “help God” fulfill His promise.  Both use methods contrary to God’s plans.  Rebecca has perpetuated her mother-in-law's sins into the next generation.  Jacob’s lie about his own identity is not that different from his father’s and grandfather’s lies about their wives’ identities.  All three men rationalized their lies as necessary for the fulfillment of God’s promise.  In reality their lies revealed cowardice and distrust of God.  Other generational traits in this story include favoritism, marital discord, sibling rivalry, jealousy, and hatred.  Also the themes of attempted murder, long family separation and ultimate reconciliation span the generations before and after Jacob.

This story calls us to reflect on our own families.  What traits, what family sins, what habits and tendencies have we inherited from our parents and grandparents?  The awareness of such does not lessen our personal responsibility, but it does sharpen our focus on how and where we need God’s grace in our lives to face the Satan’s attacks.

Douglas Tilstra

Director of Outdoor Leadership and Education

Southern Adventist University

Բլոգի հղման ծանուցումներ (Pingbacks)

0 Մեկնաբանություն

Ավելացնել մեկնաբանություն
 

Ավելացնեք ձեր մեկնաբանությունը

(պարտադիր է)
(չի ցուցադրվում)
Ես կարդացել եւ ընդունում եմ Պայմանները եւ դրույթները