1. Հավատացեք Նրա մարգարեներին
  • Subscribe to RSS

Վերադառնալ բլոգ

034. Ծննդոց 34

Պատկերացրեք ինչ որ մեկը լուսանկարում է ձեզ, միգուցե երբ դուք վատ եք երևում, առավոտյան նոր եք վեր կացել կամ վնասվածքից հետո ձեր դեմքին թողել են արյուն և կապտուկներԱյսօրվա պատմությունը ներկայացնում է Հակոբի ընտանիքի նմանատիպ պատկերը: Սա իսկապես դժվարություններով մի ընտանիքի պատկեր է, որը մեծապես Աստծո շնորհքի բուժման կարիքն ունի: Հակոբի որդիները հավերժացրեցին ընտանեկան ավանդությունը, խաբեությամբ պատասխանելով Եմովրին և Սյուքեմին (համարներ 13-17): Այն ավելի շատ նման էր Հիսուսի ժամանակների հոգևոր առաջնորդներին. նրանք խեղաթյուրել էին Աստծո ուխտի խորհրդանիշները (այս դեպքում թլպատությունը) հարմարացնելով իրենց ծառայության սեփական ձևերին: Հուդայի նման Շմավոնն ու Ղևին օգտագործեցին ընկերական համբույրը ծածկելու դավաճանությունն ու սպանությունը: Այս պատմության մեջ նրանք հերոսներ չեն: Ցավոք, Աստված նույնիսկ չի հայտնվում այս պատմության մեջ ենթադրաբար, որովհետև Նրա ներկայությունը անցանկալի էր:

Այս պատմությունը առանց հերոսների մութ դիմանկար է: Այն կարդացողներին ստիպում է ակնկալել, Հովսեփի թարմացնող կյանքը, ով կկոտրի Իսրայելի սերունդների մեղքերի շղթան: Այն ստիպում է կարդացողներին ձգվել դեպի Հիսուսը (Հովսեփի նախապատկերը), Ով կկոտրի ամբողջ մարդկության համար սերունդների մեղքերի շղթաները:

Դուգլաս Թիլսթրա

Հարավային ադվենտիստական համալսարան, դասախոս



Imagine someone snapping a photograph of you when you look your worst- perhaps when you first get up in the morning, or just after an injury has left your face bloodied and bruised. Today’s story takes such a picture of Jacob’s family.  It is indeed the portrait of a troubled family greatly needing God’s healing grace. 

Jacob’s sons perpetuate the family tradition of trickery and deceit in their response to Hamar and Shechem (vs. 13-17).  In addition, much like the religious leaders of Jesus’ day, they pervert the emblems of God’s covenant (circumcision in this instance) to suit their own self-serving ways. Simeon and Levi, like Judas, use the kiss of friendship to cover betrayal and murder.  There are no heroes in this story.  Sadly, God does not even appear in this story- presumably because His presence is unwanted and uninvited.  

This story without heroes is indeed a dark portrait.  It makes the reader anticipate the refreshing life of Joseph who will break the chain of Israel’s generational sins.  It makes the reader long for Jesus (prefigured by Joseph) who would break the chains of generational sins for all humanity.  

Douglas Tilstra

Director of Outdoor Leadership and Education

Southern Adventist University

Բլոգի հղման ծանուցումներ (Pingbacks)

0 Մեկնաբանություն

Ավելացնել մեկնաբանություն
 

Ավելացնեք ձեր մեկնաբանությունը

(պարտադիր է)
(չի ցուցադրվում)
Ես կարդացել եւ ընդունում եմ Պայմանները եւ դրույթները