1. Հավատացեք Նրա մարգարեներին
Վերադառնալ բլոգ037. Ծննդոց 37
Այս գլուխը ծավալուն պատմություն է սկսում` կենտրոնացած Հովսեփի վրա: Մենք անմիջապես նկատում ենք, որ Հակոբը Հովսեփին ավելի շատ է սիրում, քան նրա մյուս եղբայրներին, ինչը տանում է ծանր, ոչ ֆունկցիոնալ ընտանեկան դինամիկային:
Երբ Հովսեփը գնաց Հակոբի համար իր եղբայրներին ստուգելու, գլուխ բաձրացրեց այդ ընտանիքի ոչ ֆունկցիոնալությունը։ Եղբայրները դավադրեցին սպանել նրան: Ռուբենը տեսնելով, որ կարող է վերականգնել շնորհքն իր հոր առջև, փորձեց վերահսկել իրավիճակը, այնպես, որ կարող էր պաշտպանել Հովսեփին, նրան կենդանի և առողջ ետ բերելով: Հուդան խորաթափանցորեն հասկացավ իրավիճակը: Միաբանելով իր եղբայրներին իր հետ վաճառելու Հովսեփին, Հուդան նրանց լռությունը ապահովեց, խափանելով Ռուբենի փրկության հնարավորությունը՝ հեռացնելով Հովսեփին իր ճանապարհից, ակնհայտորեն ներկայացնելով իրեն որպես անդրանիկության ժառանգորդ: Այսպիսով, Հուդան այս պատմության մեջ ներկայանում է իր եղբայրների համար որպես առաջնորդ և խոսնակ, դառնալով ստոր մրցակից հերոս Հովսեփի:
Հուդան ներկայացնում է մի հզոր դինամիկա, որտեղ մեկի ուժը իշխանությամբ օգտագործվում է բարձրացնելու իր եսասիրական հետաքրքրությունը փոխանակ անձնազոհելու ավելի լավ բան: Առաջնորդներն այսօր կարող են նկատել, որ ընտանիքներն ու եկեղեցական խմբերը կարող են վնասվել, երբ եսասիրական հետաքրքրությունները դառնում են իշխանությունն օգտագործելու ուժ:
Ստեփան Բաուեր
Հարավային ադվենտիստական համալսարան, դասախոս
This chapter begins an extended story centered on Joseph. We are notified immediately that Jacob loved Joseph more than the other brothers, thus launching us into the midst of severe dysfunctional family dynamics.
When Joseph went to check on his brothers for Jacob, the family dysfunctions came to a head. The brothers plotted to kill Joseph. Reuben, seeing an opportunity to restore his favor with his father tried to redirect the situation so he could save Joseph and deliver him back to Jacob alive and well. Judah shrewdly discerned the situation. By getting the other brothers to unite with him in selling Joseph, Judah secured their silence, foiled Reuben's chances at redemption, and moved Joseph out of his way, setting himself up as the heir-apparent for the birthright. Judah thus emerges in the story as the leader and spokesperson for the brothers, becoming the villainous opponent of the hero-to-be, Joseph.
Judah represents a power dyanamic where one's power is used primarily to enhance self-interest instead of unselfishly protecting the larger good. Leaders today should note carefully the damage to family and church groups that can be done when enhancing self-interest becomes the goal of our use of power.
Stephen Bauer
Professor of Theology and Ethics
Southern Adventist University
0 Մեկնաբանությունs
Ավելացնել մեկնաբանությունԱվելացնեք ձեր մեկնաբանությունը