1. Հավատացեք Նրա մարգարեներին
Վերադառնալ բլոգ039. Ծննդոց 39
Հովսեփի պատասխանը տիկին Պետափրեսին, կարծես թե սեռականության աստվածաբանության գագաթնակետը լինի Հնգամատյանում, և թերևս, ամբողջ Սուրբ գրքում: Մենք համար 8-ում կարդում ենք, որ տիկին Պետափրեսը «օրեցօր» առաջարկություն էր անում նրան (համար 10). սեռական ոտնձգությունների առաջին արձանագրված դեպքերից մեկը պատմության մեջ:
Համար 9-ում Հովսեփը պատճառաբանում է, որ ինքն ու Պետափրեսը հավասար են տնային տնտեսության մեջ, բացառությամբ ՄԻ բանի. Պետափրեսը քնում է տիկին Պետափրեսի հետ, իսկ Հովսեփը` ոչ: Այդ մեկ բանը հեռացնում է Հովսեփին Պետափրեսից: Հովսեփը տեսնում էր այդ տարրը, որպես սեռական արտահայտման Աստծո ճշմարիտ իդեալ: Հաճույքն ու երեխաները սեռական արտահայտման առաջնային նպատակը չեն: Դրանք սքանչելի բոնուսներ են: Սեռական արտահայտման նպատակն է խթանել և պահպանել ամուսնու և կնոջ միջև եզակիության իմաստը: Զիջումը տիկին Պետափրեսի նկրտումներին ոչ միայն կոտնահարեր նրա ամուսնու վստահությունը Հովսեփին (և նրան), այլև կքայքայեր Աստծո սահմանած եզակիությունը ամուսնու և կնոջ միջև: Այսպիսով, Հովսեփը ապացուցում է իր բայոյական բարձրությունը Հուդայից, երբ նա դիմակայում է ամուսնությունից դուրս միևնույն սեռական գայթակղությանը:
Ստեփան Բաուեր
Հարավային ադվենտիստական համալսարան, դասախոս
Genesis 39 Blog post
Joseph's response to Ms. Potiphar seems to be the apex of a theology of sexuality in the Pentateuch, and perhaps all of scripture. We read in vs 8 that Ms. Potiphar propositioned him "day after day" (vs 10), perhaps one of the first recorded cases of sexual harassment in history.
In verse 9, Joseph reasons that Potiphar and he are equal in the household, except for ONE thing: Potiphar sleeps with Ms. Potiphar and Joseph does not. That one thing set Potiphar apart from Joseph. Joseph recognized this element as God's true ideal for sexual expression. Pleasure and babies are not the primary purpose for sexual expression. They are delightful bonuses. The purpose of sexual expression is to foster and maintain a sense of uniqueness between husband and wife. To yield to Ms. Potiphar's advances would not only violate her husband's trust in Joseph (and in her !) but would subvert the God-ordained uniqueness between husband and wife. Joseph thus proves morally superior to Judah when faced with the same temptation to sexual indulgence outside of marriage.
Stephen Bauer
Professor of Theology and Ethics
Southern Adventist University
0 Մեկնաբանությունs
Ավելացնել մեկնաբանությունԱվելացնեք ձեր մեկնաբանությունը