1. Հավատացեք Նրա մարգարեներին
Վերադառնալ բլոգ040. Ծննդոց 40
Երկու քաղաքական կասկածյալներ ազատազրկվեցին և կալանավորվեցին բանտային կառավարիչ Հովսեփի խնամքի տակ: Նույնիսկ այստեղ, նրա բնավորությունը ստիպում է մեղադրված պաշտոնյաներին վստահելու նրան: Փոխանակ միանալու նրանց անարդար մեղադրանքով կալանավորվելու ափսոսանքներին, Հովսեփը ուշադիր է մնում նրանց հուզական առողջության նկատմամբ։ Երբ երկուսն էլ երազներ են տեսնում, Հովսեփը նկատում է նրանց հուզական տառապանքը և հարցնում է: Նա լսում է նրանց երազներն ու մեկնաբանում:
Եթե Հովսեփի երազների մեկնաբանությունը ձախողվեր նրա, հեղինակությունը կարող էր անարգվել, նա կարող էր կորցնել իր կարգավիճակը, այնպիսին, ինչպիսին էր բանտում, միգուցե նույնիսկ մահապատժի ենթարկվեր: Հովսեփը վճռականորեն պատմում է ճշմարտությունը, անկախ նրանից, լուրը վատն էր, թե լավը: Հովսեփը մտահոգված էր արդարությունով, այլ ոչ թե կերպարով: Նա չէր փորձում շահարկել իր պատգամը դատարանի օգտին: Այսպիսով, Հովսեփը, թվում է, գերազանցում է Հուդային առաջինը չպաշտպանելով իր կերպարը գայթակղությունից, որ կարող էր խաթարել նրա բարոյական անարատությունը: Հովսեփը կանգնում է դավադրությանը հակառակ, ի հակադրություն Ծննդոց 38-ի Հուդայի: Շփվելով ուրիշների հետ թող, որ մենք ցուցաբերենք Հովսեփի անարատությունը:
Ստեփան Բաուեր
Հարավային ադվենտիստական համալսարան, դասախոս
Genesis 40 Blog post
Two political suspects are incarcerated and remanded to Joseph's care as prison manager. Even here, though, his character compels even the indicted officials to trust him. Instead of joining them in a pity-party over being jailed over fraudulent charges, Joseph stays observant of their emotional health. When both have dreams, he notices their emotional distress and inquires. He listens to their dreams and interprets.
If Joseph's interpretations fail, his reputation may be tarnished and he could lose his status–such as it was– in the prison, maybe even get executed. Joseph resolutely tells the truth, whether the news was bad or good. Joseph is concerned with justice, not image. He did not try to manipulate his message to court favor. Joseph thus seems to surpass Judah by not seeking to protect an image first, with the ensuing temptation to degrade his moral integrity. Joseph again stands in contrast to the scheming, prevaricating Judah of Gen 38.
May we demonstrate the integrity of Joseph in our dealings with others.
Stephen Bauer
Professor of Theology and Ethics
Southern Adventist University
0 Մեկնաբանությունs
Ավելացնել մեկնաբանությունԱվելացնեք ձեր մեկնաբանությունը