1. Հավատացեք Նրա մարգարեներին
  • Subscribe to RSS

Վերադառնալ բլոգ

071. Ելից 21

1902 թվականին հնագիտությունը հայտնագործել է քարե փաստաթղթերի վրա գրված մոտ 300 օրենք, որոնք կառավարում էին Բաբելոնը Համուրաբիի թագավորության ժամանակ, որոնք էլ  ցույց են տալիս որոշ նմանություններ այս գլխի հետ: Ելից 21.16-ը ինչպես նաև Համուրաբիի ծածկագիրը ցույց են տալիս, որ ստրուկների առևտուրը համարվում էր ծանր հանցագործություն և դատապարտվում մահվան: Ելից 21.23-ում մարդը սպանության համար պետք էր իր կյանքով հատուցեր: Այնուամենայնիվ Բաբելոնյան օրենքը ցույց է տալիս, որ մարդը կարող էր փոխարեն տալ իր դստերը: Բայց այս անարդարությունը չէր թույլատրվում մովսիսական օրենքում: Ի տարբերություն Ելից 21:26-ի Բաբելոնացիների օրենքը մեզ ասում է, եթե վնասվածք է հասցվել ծառայի տիրոջն ավելի, քան թե իրեն ծառային: Հրեական օրենքը միանշանակ չի համարում ծառային իր տիրոջ սեփականությունը

Ընդհանուր առմամբ Ելիցում օրենքը ավելի շատ կենտրոնանում է մարդկային գոյության անհատական  իրավունքներին և կյանքի սրբությանը, քան դա անում են Բաբելոնացիների օրենքները: Չնայած Համուրաբի ծածկագրում բազմաթիվ օրենքներ տարբեր են, այնտեղ կարող են լինել որոշակի նշումներ, որ երկու օրենքներն էլ վերադառնում են մի ընդհանուր աղբյուրի: Հին ժամանակներում Աստված ցանկանում էր, որ արդարություն լինի Իր ժողովրդի մեջ, որն էլ շարունակում է ցանկանալ այսօր:

Ինչպե՞ս ենք մենք վերաբերում մեզ շրջապատողներին:


Մայքլ հասել

Հարավային ադվենտիստական համալսարան 


Թարմանությունը` Մարինե Գաբրիելյանի

Exodus 21

The archaeological discovery in 1902 of a stone documenting over 300 laws governing Babylonia during the reign of Hammurabi shows some similarities with this chapter. Ex 21:16 as well as the Hammurabi code indicate that the slave trade was considered a grave offense punishable by death. In Ex 21:23 a man must pay for murder with his own life. However, the Babylonian law indicates that a man may substitute his daughter in his stead. But this injustice was not permitted in the Mosaic law. In contrast to Ex 21:26, the Babylonian law speaks as if injuries were inflicted on the master of the servant rather than the servant himself. But the Hebrew law uniquely does not consider a servant the unconditional property of his master. In general the laws in Exodus focus more on the rights of individual human beings and the sanctity of life than do the Babylonian laws. While many laws in the Hammurabi code are different, there may be some indication that both laws go back to a common source. God desired fairness and justice to be exercised among His people, anciently and today.

How are we treating those around us?

Michael Hasel

Southern Adventist University

Բլոգի հղման ծանուցումներ (Pingbacks)

0 Մեկնաբանությունs

Ավելացնել մեկնաբանություն
 

Ավելացնեք ձեր մեկնաբանությունը

(պարտադիր է)
(չի ցուցադրվում)
Ես կարդացել եւ ընդունում եմ Պայմանները եւ դրույթները