1. Հավատացեք Նրա մարգարեներին
  • Subscribe to RSS

Վերադառնալ բլոգ

121. Թվոց 4

Աշխարհիկ մարդիկ, և նույնիսկ որոշ քրիստոնյաներ, Իսրայելի երկրպագության համակարգում Աստծուն տեսնում են որպես պահանջկոտ Աստծո։ Մեղավորները պետք է գաղտագողի անցնեն Նրա կողքով կամ մահացու հարված կստանան։

Թվոց 4 գլուխը նկարագրում է ղևտացիների բարձրագույն հոգատարության տակ վերցված օգտագործման սրբազան առարկաները, որոնց չէր կարող դիպչել ոչ ոք, բացի լիազորված անձանցից։

Որոշ մարդկանց համար «Աստծո վախը» Նրա զորության նկատմամբ ահն է։ Սակայն Աստվածաշունչը պարզ ցույց է տալիս, որ Աստված ավելի շատ հոգում է սուրբ բաների մասին ավելի շատ, քան աստվածային պատժի մասին։

Աբրահամի և Աբիմելեքի պատմությունը կարող է օգտակար լինել այս առումով. Աբրահամը մոլորեցնում է Աբիմելեքին իր կնոջ Սարրայի կապակցությամբ, այնպես որ, Աբիմելեքը նրան իր տուն է տանում։ Բայց Աստված զգուշացնում է Աբիմելեքին նրան չմոտենալ: Ամուսնական հարաբերությունները սուրբ են, և Աստծո օրենքը պաշտպանությունն է այն ամենի, ինչ սուրբ է։

Սպանություն է «դիպչել» մարդկային հոգում, որն ունի անսահման արժեք։ Մի ցանկացիր դիպչել նրան, ինչը պատկանում է ուրիշին։ Ստելը նշանակում է դիպչել ուրիշի վստահությանը։

Երբ մարդիկ չեն հասկանում, որ Աստված և այն ամենը, ինչ Նրան է պատկանում սուրբ է, նրանք, ըստ էության, ոչնչացնում են իրենց և ուրիշներին։ Թող Աստված բացի մեր աչքերը այն ամենի նկատմամբ, ինչը սուրբ է։

Մարկ Շեֆիլդ

Հարավային ադվենտիստական համալսարան


Թարգմանությունը` Պավել Սարգսյանի

Numbers 4

Secular people, and even some Christians, see the Israelite worship system as the portrait of a demanding God. Sinners must tiptoe around Him or be struck dead. Numbers 4 describes the supreme care taken by the Levites in handling holy objects, which must not be touched by anyone other than those authorized.

For some people, to “fear” the LORD is to be frightened by His power. But the Bible makes clear that God’s care about holy things is much more than divine punishment. The story of Abraham and Abimelech is helpful in this regard. Abraham misleads Abimelech about Sarah being his wife, so Abimelech takes her into his home. But God warns Abimelech not to touch her. The marriage relationship is holy, and God’s law is a defense of that which is sacred. To murder is to “touch” the human soul, which is of infinite value. To covet is to touch with an unlawful thought something belonging to another. To lie is to touch the bond of trust.

When individuals fail to recognize that God and the things that represent Him are holy, they are, in fact, destroying themselves and others. May God open our eyes to that which is sacred. 

Mark Sheffield

Southern Adventist University

Բլոգի հղման ծանուցումներ (Pingbacks)

0 Մեկնաբանություն

Ավելացնել մեկնաբանություն
 

Ավելացնեք ձեր մեկնաբանությունը

(պարտադիր է)
(չի ցուցադրվում)
Ես կարդացել եւ ընդունում եմ Պայմանները եւ դրույթները